donderdag 24 januari 2008

Weer meer echte sigaretten

Door de teleurstelling in de Supersmoker is de stand van het echte roken weer behoorlijk toegenomen.
Inmiddels zit ik vandaag om 18:00 uur alweer op ruim 12 sigaretten.

Ik vrees dat daar vanavond nog wel wat bij gaat komen.

Toch maar snel de knoop zien door te hakken en tot aanschaf van een andere electrische sigaret over te gaan.

De meeste zijn via het internet te bestellen. Maar als het enigzins kan wil ik toch kijken of ik de sigaret gewoon ergens in een winkel kan gaan kopen.
Dan natuurlijk bij voorkeur een adres waar ze er een beetje kijk op hebben.
Zo een dergelijke winkel is er in mijn woonplaats in ieder geval niet.
Dus ik zal er even op uit moeten.

Vanmiddag had ik al naar een internetshop een mailtje gestuurd.
Die adverteerde dat het mogelijk was ook gewoon langs te kunnen komen.
Helaas geen antwoord. Dan maar even proberen te bellen.
Tja geen telefoonnummer op de website, wel een adres.
Via dit adres heb ik het telefoonnummer weten te achterhalen.
Maar ook op dit telefoonnummer geen reactie. Niet eens een stemmetje die je wat verder zou informeren.
Geeft in ieder geval aan dat het electrisch roken echt nog in de kinderschoenen staat.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben bang dat je geen een perfecte sigaret vindt. Het staat allemaal inderdaad nog in de kinderschoenen. Maar ik blijf nieuwschierig meelezen.

e-roker peter zei

Tja,
Wat is perfect.
Natuurlijk staat het electrisch roken in de kinderschoenen.
Maar gezien de vele die mij zijn voorgegaan en die nu totaal van de normale sigaret af zijn. Wil ik het nog niet opgeven.