zondag 20 januari 2008

Ik ben er echt wel even mee bezig

Tja... Zo een begin aan deze ervaring van het e-roken houdt je wel even bezig.

Zit nu op verschillende forums mij in te lezen.
Wat is er in een korte tijd al veel te vinden over deze nieuwe vorm van het roken.

Nu had ik weer even mijn verpakking van de Supersmoker erbij gepakt.
Heel raar na de eerste ervaring kijk je al heel anders tegen dat ding aan.

Supersmoker heeft een keurig kaartje in de vorm van een creditcard bijgevoegd.
Ziet er keurig uit, is niets van te zeggen.
Alleen erg jammer dat het totaal geen enkel doel dient op een paar loze kreten op het kaartje na.
Hier zie ik toch weer een gemiste kans voor de jongens van Supersmoker.
Breng je een mooi kaartje uit bij je product en dan doe je er niets mee.
Wie dat snapt mag het zeggen.

Inmiddels wel mijn derde echte sigaret zitten roken. Is dit zwakte ?
Is het nog niet willen accepteren van de electrische sigaret?
Ik weet het nog niet.

Verder heb ik ( alweer via het forum) vernomen dat ampules van andere merken passen op de supersmoker ultimo.
Hier moet ik mij maar eens in verdiepen en kijken of er een smaakje te vinden is die helemaal bij mij gaat passen.

1 opmerking:

Anoniem zei

nou ik heb enige tijd geleden ook zn e smoker gekocht, ik kan er ook niet aan wennen, ik heb hem bijna nog niet gebruikt, en vind gewone sigaretten lekkerder, je moet er zo hard aan trekken, wil je rook hebben, eerst meer evene trekken en dan nog snel een keer voor dat je rook in je mond hebt
ik weet het ook nog niet misschien wennen, maar ik heb nog steeds meer zin in gewone sigaretten
het smaakt ook heel anders, niet lekker vind ik, maar als het straks nergens meer mag ga ik hem denk ik wel meer gebruiken, nu liever een gewone marlboro