zondag 20 januari 2008

Waar begin ik vandaag mee?

Waar begin ik vandaag mee was de vraag aan mijzelf deze morgen om 5:30 uur.

Naast mijn kopje koffie lag zowel het pakje Marlboro als de Supersmoker.
Nu had ik al op de forums gelezen dat vele e-rokers toch de dag starten met een echte sigaret.
Dus ik heb dit dan ook maar gedaan.

Op weg naar mijn werk (als privechauffeur) de Supersmoker nog even gebruikt.
Geloof het of niet. Maar er zit nog steeds de eerste ampule in (ik denk wel een beetje aan zijn eindje). Eerst weer een paar rustige haaltjes om de sigaret te activeren en daarna een flinke teug. Man oh man er kwam echt een goede rook vanaf. Gevolg was een vreselijke hoestbui (moet je niet te vaak hebben in het verkeer).
De volgende haaltjes waren alweer een stuk minder.
Te weinig rook naar mijn zin.
Toch wilde ik nu niet direct toegeven en naar de echte sigaret grijpen.

Inmiddels had ik mijn klant die ik vandaag ga vervoeren van huis opgehaald.
Eenmaal op de plaats van bestemming heb ik nog een paar haaltjes genomen van de Supersmoker (inmiddels was het 8:30). Ook deze haaltjes waren weer zeer verschillend, de ene keer wel rook, de andere keer weer nauwelijks.
Dit is toch wel jammer en ben er ook nog niet zeker van of dit nu aan mijn wijze van gebruik ligt of aan de Supersmoker.

In ieder geval heb ik het echte roken nog beperkt kunnen houden in deze vroege morgen. Slechts 1 stuks. Wat in de oude situatie zeker al op een stuk of 4 had gestaan.

Wat ik ook wel een beetje mis bij de electrische sigaret is dat de rook die je inhaleert duidelijk koeler is dan die van een echte sigaret.
Nu kan het natuurlijk een vorm van even wennen zijn. Maar vooralsnog mis ik dit dus wel.

Oh ja ik heb de blog nu aangepast. Het is nu mogelijk dat een ieder reactie kan geven.
Je hoeft dus niet lid te zijn van de blogger.com.

1 opmerking:

Anoniem zei

With the pod vape kit, you can get more fun in your vape life.If you’re looking to switch from a traditional cigarette, the eleaf istick nowos mod can change the transition process. With hundreds of voopoo drag 2 mod at varying strengths to choose from.