maandag 21 januari 2008

Verwisselen ampule

De eerste wissel van ampule is een feit.

Er kwam totaal geen rook meer uit mijn supersmoker.
Dus ik nam aan dat het tijd werd om de ampule te wisselen.

Even terugrekenend:
Is de ampule beslist GEEN pakje Marlboro mee gegaan (dus beslist geen 20 sigaretten).
Ik schat in dat het omgerekend slechts 10 to 12 sigaretten zijn geweest.
Maar ook dit ga ik eens goed bijhouden.

Van huis had ik de 'medium' ampule meegenomen.

De ampule in de supersmoker geplaatst en ja hoor er was weer rook.
De medium ampule past in ieder geval voor het moment beter bij mij dan de normal.
Van de rook hoef ik minder vaak te hoesten :-)

Maar dan moet ik toch ook weer even kritisch blijven.
De Supersmoker blijft in mijn beleving echt te weinig en/of wisselend rook geven.

Zelfs op de reclamespot van Supersmoker zie je de dame een enorme hoeveelheid rook inhaleren en weer uitblazen.
Die hoeveelheid die ze laten zien is mij nog niet gelukt met drie halen bij elkaar opgeteld.

Ik ga dan ook echt het idee krijgen dat ik tegen de hoofdprijs een nog lang niet goed ontwikkeld produkt heb gekocht.
Hier ga ik eens een mailtje over sturen naar de firma.

Geen opmerkingen: