zaterdag 26 januari 2008

Een week e-roken

Vandaag ben ik dan inmiddels een week aan het e-roken.

In deze week erg veel gelezen van andere gebruikers.
In deze week al direct een vervolg op mijn niet goed werkende Supersmoker aangeschaft.
In deze week zitten spelen met smaakjes, was nooit mijn bedoeling.
In deze week minder gewone sigaretten gerookt, Maar toch meer dan ik gehoopt had.

Sla ik nu door met dat gespeel met het e-roken ?
Nee ik hoop van niet. Wel hoop ik een goed alternatief gevonden te hebben voor mijn gewoonte / verslaving wat roken heet.

Zojuist ook mijn Supersmoker even bij gedruppeld met de vloeistof die ik had mee laten komen bij de sigaar.
Ja hoor ook die supersmoker kan het dan een heel stukje beter doen.

Ik geloof dat ik inmiddels de boys van Supersmoker veel beter ga begrijpen :-) .
'Doe snel zaken en verdwijn' Als ik het mis heb mogen ze tegengas geven.

Voor mijn sigaar wordt het in ieder geval speuren naar de juiste smaken.
Hiervan ben ik bijna overtuigd dat ik die wel ga vinden.

Geen opmerkingen: