vrijdag 25 januari 2008

Je probeert wat

Op een van de forums had ik wat zitten lezen over het zelf maken van smaakjes voor in de electrische sigaret.
In eerste instantie had ik zoiets. 'Dat is helemaal niets voor mij'.

Maar omdat mijn Supersmoker het toch erg slecht deed toch maar even wat spelen.
Eerst wilde ik een paar druppeltjes whisky in de ampule druppelen.
Maar omdat ik niet weet of je zomaar alcohol kan gaan zitten inhaleren, hier maar even van afgezien.
Op het forum kreeg ik de tip om dan wat te spelen met de smaakjes die ook gebruikt worden bij het bakken van bv een cake.

Even in het keukenkastje gezocht en daar stond nog een flesje amandel aroma.
Deze aroma heb ik 100% verdund met water.
Hiervan twee druppeltjes in mijn ampule gedaan.
Wonderbaarlijk het rookt nog lekker ook :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb met mijn Yentl hetzelfde probleem nu als jij hebt.
Ik heb ook druppelen geprobeerd, en dan trekt ie als een gek. Maar met een ampul doet ie vervolgens bijna niets meer......

Ontwerp fout ? Of pech model ???

e-roker peter zei

Je schrijft 'NU'dus hij deed het eerst wel constant goed?

Dan ben je met die Yentl al een stuk verder als ik met de Supersmoker.

Misschien is ie een beetje verstopt even blazen wil nog weleens helpen heb ik ergens gelezen.

Anoniem zei

Ik probeer al van alles. De service van de leverancier is prima. Dus ik verwacht uiteindelijk wel weer een werkende yentl te hebben

e-roker peter zei

Een betrouwbare leverancier is natuurlijk wel erg prettig.

Ik hoop voor jou dat hij weer snel naar behoren gaat doen.

Op dit moment ben ik zwaar onder de indruk van mijn net verkregen semi automatische sigaar :-)