zondag 20 januari 2008

Aan het eind van de eerste dag

Mijn eerste dag met de electrische sigaret zit er bijna op.

Zojuist even naar een verjaardagsfeestje van een nichtje geweest en daar toch maar mijn gewone sigaretten gerookt.

De reden hier voor is tweeledig.

1. Ik had even echt geen zin om in de belangstelling te komen staan met de electrische sigaret.
2. Het electrisch roken ben ik nog niet gewoon genoeg.

In ieder geval kan ik wel stellen dat ik vandaag het gewone roken heb gehalveerd.
Niet de score waarop ik gehoopt had. Maar ook niet slecht :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Peter blijf doorgaan met je BLOG, ik ben erg benieuwd. Heb er zelf ook 1 besteld na het lezen van de fora en zag daar ook je blog adres, dus de aankomende dagen heb je een vaste bezoeker.
Ik heb na veel lezen de Janti Yentle besteld. Jouw berichten lezende hoop ik dat de mijne toch iets beter is.

Jammer dat je geen anonieme reacties accepteerd op dit blog, daardoor zul je weinig reacties krijgen