donderdag 24 januari 2008

Terug geweest naar de winkel

Vandaag met mijn Supersmoker terug geweest naar de winkel.
Voor de zekerheid het e-mail verkeer met Supersmoker geprint en meegenomen.

Helaas niet de juiste persoon aanwezig om beslissingen te nemen.

Omdat ik toch niet zomaar wil opgeven, in ieder geval een doosje ampules gekocht.
De keuze na de proefampules heb ik laten vallen op 'medium'.
Thuisgekomen direct een nieuwe ampule in mijn supersmoker gedaan.

Het lijkt er op als ik de ampule bekijk deze natter is dan de proefampules.

Dat beloofd wat dacht ik bij mijzelf :-)

Direct rook.
Maar ojee het is rook en verder alleen maar lucht.
Smaak is er nagegenoeg niet. Zelfs dat chemische smaakje waar ik het al eens over gehad hebt blijft achterwegen.
Ik zuig aan dat ding of mijn leven eraf hangt. Maar heel vervelend het is nog erger dan aan een Barclay sigaret te zuigen.

Ik begin mij nu toch echt een beetje genomen te voelen door de firma Supersmoker.

De wervende kreet

'SuperSmoker is een alternatieve sigaret die lijkt op een echte sigaret, smaakt als een echte sigaret en dampt als een echte sigaret. Hij is voorzien van een verwisselbare sigaretfilter.'

Maakt deze electrische sigaret niet waar. Sterker nog ik ben van meneing dat deze volzin misleidend is.

Hij lijkt niet op een sigaret: Daar is die net te groot voor :-) (deze is flauw)
Smaakt niet als een sigaret: Eerst chemisch en nu helemaal geen smaak :-)
Dampt echt niet als een echte sigaret: De klem in je kaken zuigen is het eerder :-)

Misschien iets voor de reclame-codecommissie ?

Geen opmerkingen: