vrijdag 25 januari 2008

Hij is werkelijk onderweg

Zojuist van Speelslim de bevestiging ontvangen dat mijn sigaar met TNT onderweg is.
Dus TNT go, go, GO :-)

Tijdens het uitlaten van de hond (ja iemand moet de schuld krijgen) heb ik toch nog maar een pakje Marlboro gekocht bij mijn oude vertrouwde adresje.

Hier heb ik ook nog even staan praten over het electrische roken.

De dame van de winkel gaf aan benaderd te zijn door Supersmoker.
Maar zag tegen de investering op (minimale afname verplichting).
Ik vertelde haar dat mijn idee is dat de investering er rap genoeg uit te halen is met de supersmoker.
Maar dat de problemen wel eens een grotere rol zou kunnen gaan spelen.
Zij had zich verder nog niet verdiept in het electrische roken.
De komende tijd ga ik haar in ieder geval wat informatie toespelen.

Voor mijzelf zou het wel prettig zijn een winkeltje om de hoek ;-)

Geen opmerkingen: