zaterdag 26 januari 2008

De Semi Automatische Sigaar is binnen!


Allereerst wil de complimenten maken naar de leverancier van E-rook producten 'Speelslim'.

Hier heb ik gisteren de sigaar besteld en betaald met ideal.

Via email ben ik heel netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn order.
En nog geen 24 uur later heb ik de sigaar in huis.


Natuurlijk direct uitgepakt en alles eens goed bekeken.
Ziet er allemaal netjes uit.
Zoals mij al bekend was zit er geen gebruiksaanwijzing bij.
Maar de infomatie had ik al van het internet afgehaald.

Hoe werkt de semi automatische sigaar nu:

Het grote verschil zit hem in het knopje op de sigaar.
Met dit knopje kun je de sigaar 1 a 2 seconden voor je gaat inhaleren opwarmen.
Het gevolg is dat je nu veel minder hard hoeft te zuigen om het e.e.a. te activeren.

De rook die deze sigaar maakt gaat al echt op een normale sigaret lijken.

Allemaal veel voller dan bij de tot nu toe voor mij bekende Supersmoker.

Het uiterlijk van de sigaar valt mij eigenlijk ook 100% mee.

Deze is eigenlijk maar iets groter dan de Supersmoker en je loopt er dus niet meer of minder voor lxx mee in het openbaar :-)
De naam sigaar is misschien ook een beetje ongelukkig gekozen.
Ok het ding is bruin en een stuk groter als een normale sigaret.
Maar tot zover ik het ding nu ken is de rook die er vanaf komt eerder te vergelijken met die van een sigaret.


Om nu te zeggen dat deze semi automatische sigaar het helemaal voor mij is.
Daar is het nog even te vroeg voor.

Wel heb ik sterk het idee dat dit hem weleens kan gaan worden.

Op het moment moet ik de sigaar nog inroken. De smaak is nog niet heel bijzonder op dit moment.

Zoals ik het nu inschat wordt het nu de zoektocht naar de juiste smaakjes.

Tijdens het typen van dit verslagje zit ik mijn sigaar te roken met een van de bijgeleverde ampules.
Grote rookpluimen en een lachende zoon. Want die heeft eens geen last van de stinkstokken van zijn vader :-)
En dit laatste was nu precies een van de punten waarom ik het electrisch roken ben gestart.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes met je sigaar !! Ik blijf geinteresseerd volgen !
Ik heb nu dus mijn Yentl weer aan de gang, lag gewoon aan de verkeerde ampullen. Nu de goede erbij en het werkt weer als een stoomtrein.
Moet zeggen, na 1 maal gedruppelt te hebben..... is toch wel veel prettiger en niet eens meer werk.

e-roker peter zei

Helemaal Top dan!

En hoe is het nu met het gewone roken?