woensdag 23 januari 2008

Opnieuw reactie van Supersmoker

Inmiddels heb ik op mijn reactie een antwoord via e-mail mogen ontvangen.


Wij adviseren u dan om terug te gaan naar de leverancier waar u de SuperSmoker gekocht heeft samen met de kassabon. Hij zal u verder helpen om te beoordelen of deze onder de garantie valt en/of een passende oplossing te vinden.
Mocht u echter de supersmoker online gekocht hebben moet u kontact op nemen met info@supersmokeronline.nl
Hoogachtend,
SuperSmoker NV


Dus dit wordt een bezoekje aan de winkel.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk mijn eSig ok binnen. (Yanti Yentle) en die rookt echt als een sigaret. Ook de "gier" is er behoorlijk van. Nu is het pas dag 1, dus misschien nieuwigheid die snel omslaat in het tegenovergestelde....
Maar toch. Meteen na ontvangst de laatste sigaret gedoofd, en nu 5 uur later geen tabal meer aangeraakt.

e-roker peter zei

Zo dat klinkt goed.

Probeer eens de smaak te omschrijven?

Anoniem zei

De smaak is ook bij de yentle niet te vergelijken met een echte sigaret. Beetje zoetige chemische smaak (ik verwacht hetzelfde als bij jou)
Janti heeft 4 smaken;
Mint - nog niet geprobeerd
Heavy - wat aangebrande smaak
Normal - chemisch zoetig
Marlboro - ook chemisch zoetig

Verschil tussen de laatste 2 proef ik niet.
Maar om eerlijk te zijn, mijn eerste sigaret 25 jaar geleden, was zo goor dat ik over mijn nek ging. Dus wat dat betreft doen de e-sigs het beter :-)

Ik bijt even een week of 2 door, met deze 4 smaken. Daarna heb ik ook genoeg lege ampullen om ze zelf bij te vullen met liquids. En dan is er weer keuze zat. Van Aardbei tot Chocolade.....

Maar echte grote wolken maken is geen probleem.

e-roker peter zei

Dus als ik goed begrijp is de Marlboro smaak absoluut geen Marlboro?

Ik had die ampule ook even zien staan bij 1 van de webwinkels.
Maar daar hoef ik mij dus niet op blond te staren.

En die wolken doen ook nog wat?
Of is het een hap lucht?

Anoniem zei

Bij www.e-sigaret-shop.nl
blijvend in prijs verlaagd De 3th. generation voor €59,95 inclusief verzending