zondag 20 januari 2008

Ik geef niet direct op

Nu even wat later weer even mijn e-sigaret ter hand genomen.

Bij de tweede poging is de smaak al een ietsjes beter. Dit laatste kan ik mij natuurlijk verbeelden omdat het de eerste keer iets nieuws was.

Wel bemerk ik dat er nu al nicotine in het filter zit. Weet niet zeker of dit normaal is.

Naar mijn beleving zit ik op dit moment nog erg veel lucht te zuigen ipv werkelijke rook.

Na een tip over de techniek van het lurken aan de sigaret gaat het wel iets beter. Maar nog niet zoals ik zou wensen.

De tip is:
Eerst een rustig zacht trekje nemen en daarna een wat hardere en langer.

Inmiddels heb ik vandaag 2 echte sigaretten gerookt.
Dit zou aanzienlijk meer geweest zijn zonder mijn probeersels met de electrische sigaret

Verder ontving ik een berichtje over het bestaan van nog een forum.
t.w. http://www.e-cigaret.com/forum/index.php

Geen opmerkingen: