woensdag 23 januari 2008

Na 5 dagen e-roken

Alweer de 5e dag dat ik gebruik maak van mijn Supersmoker.

Ook vandaag was mijn eerste sigaret wel weer een echte.
Maar daarna heb ik redelijk gebruik kunnen maken van mijn Supersmoker.
Lekker in de auto, dus niet in de koude wind staan :-)
Met de inmiddels bekende tekortkomingen leer ik voor het moment maar even mee te leven.

Maar de teller van de echte sigaret staat om 18:00 uur op toch weer op 6 stuks.
Buiten de smaak begin ik er een beetje achter te komen wat ik nog verder mis bij de Supersmoker.
Dit is de tinteling op de tong. Deze tinteling is er bij het gebruik van de Supersmoker totaal niet.
Ik weet nog niet of dit met andere electrische sigaretten wel het geval is.
Hiervoor moet ik maar eens te raden gaan bij mede e-rokers.

Vergeet ik bijna te vertellen:
Vandaag heb ik de ampule 'light' in de sigaret gedaan.
Nu veel minder last van hoesten bij die keren dat de rook redelijk was.
De smaak is van de tot nog toe gebruikte ampules gelijk.

Geen opmerkingen: