maandag 21 januari 2008

Nu heb ik toch wel een probleem

In het weekend begonnen met het E-roken.
Dus veilig in je eigen omgeving.

Maar nu tijdens het werk wordt het toch ietsjes lastiger (of ik doe moeilijk).

Even de situatie schetsen:
Als chauffeur zit ik nu op het kantoor (van de klant) te wachten dat mijn klant naar een volgende afspraak gaat.
Hier zit ik met grote regelmaat te wachten. Dus de mensen daar die kennen mij ondertussen.
Het aantal rokers binnen dit bedrijf is niet heel erg groot.
De rokers nemen bij regelmaat even een korte rookpauze om in het fietsenhok te roken.
Steevast lopen ze dan bij mij langs met de vraag of ik ook mee ga roken.

Nu vind ik het erg moeilijk om de electrische sigaret in het fietsenhok te gaan staan roken.
Noem het maar te bang om uitgelachen te worden of te bang om in de verdediging te moeten.

Ik realiseer mij dan ook nu dat het electrisch roken in het openbaar nog geen gemeen goed is.
Dat ik als startende e-roker (ondanks dat er mij al velen voor zijn gegaan) behoor tot de earlyadaptors.

Dit is voor mij duidelijk een EXTRA hindernis die ik moet zien te overwinnen.

Geen opmerkingen: