maandag 21 januari 2008

Ik wil helemaal niet stoppen

Zojuist heb ik een kort gesprek gehad met iemand die ik had gewezen op mijn blog.

Die gaf aan 'gewoon resoluut stoppen'.
Dit is egenlijk precies zoals ik van mijn eigen vrouw te horen kreeg (zie aan het begin van de blog).

Maar dit is gewoon een grote misvatting.
Mijn motivatie om van het gewone roken over te gaan naar het e-roken is om lekker te blijven roken met veel minder risico's. In ieder geval voor mijn omgeving wel zo prettig.

De kinderen roepen al heel lang van 'stop met roken, want het stinkt zo'.
Dit alleen al geeft redenen genoeg om een poging te doen naar deze vervanger.

Dus dit is voor mij geen middel om een poging te doen om te stoppen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ga over op e-roken met als hoofdreden inderdaad de lucht in huis en de aanwezigheid van kinderen, die steeds meer een eigen menig vormen :-) en mij dus op de stank wijzen.

PS:
Super dat iedereen nu kan reageren.

Greetz
LessRam