vrijdag 1 februari 2008

De eerste dag van een nieuwe maand

Vandaag gewapend met supersmoker en sigaar op pad. Oja het echte pakje Marlboro is ook mee gegaan.

De Supersmoker:
Zoals ik in het vorige berichtje had geplaatst heb ik nu de Marlboro ampule erin zitten.
Nu kan ik wel wat meer over de smaak vertellen.
Het is absoluut geen Marlboro smaak. Het heeft iets zoets net als bij de ampule van supersmoker. Maar dan iets sterker. Absoluut geen nare smaak.
Ik heb de leverancier inmiddels wel een mailtje gestuurd met de vraag of hij wel Marlbor ampules gestuurd had.
Helaas nog geen reactie.

Maar goed mijn mening van deze ampule (vergeet even de toevoeging Marlboro).
Smaak: Redelijk
Rook: Goed
Gier: zeer wisselend. Bij de ene haal proesten en volgende helemaal niets.
Verder blijft de ampule ook veel beter roken dan de orginele van supersmoker.
Of ik uit de ampule een pakje Marlbor ga halen weet ik nog niet. Maar hij is aardig onderweg.

De Sigaar:
Vandaag gevuld met nicotine (24mg) vloeistof.
Helaas ondervind ik totaal geen verschil met de nicotine vloeistof waar 16mg in zit.
Dus nog steeds veel te weinig gier. De rook is super!
Ik ga nu echt het gevoel krijgen dat de nicotine niet voor de gier zorg draagt.
Wat dat wel doet weet ik niet. Maar hoop daar snel achter te komen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat de gier niet veroorzaakt wordt door de Nicotine had ik ook ondervonden. Heb intussen verschillende sterktes geprobeerd, en qua gier is er geen verschil. Enige verschil dat ik merk is dat ik bij de zwaarderen eerder "high" wordt van de Nicotine (logisch). Met Extra High moet ik echt oppassen geen overdosis nicotine te krijgen.
Heb ook een nieuw smaakje ontdekt, meteen mijn favoriet; Flue Cured. Smaak vol, minder zoet en zachter dan de Normal/Marlboro smaak.

e-roker peter zei

Dat high worden heb ik nog nit meegemaak.
In de sigaar zit nu 24mg. Maar ook daar merk ik totaal niets van.

Dus die nicotine mag wel weer omlaag. Lijkt mij in ieder geval beter voor het gestel.

Als de nicotine niet zorgt voor de gier. Wat zal het dan kunnen zijn?
Het meest vreemde vind ik bijvoorbeeld met de sigaret.
De ene haal wel en de ander niet. Dit is van het begin al zo.

Dan over je smaakje. Waar vandaan?

Anoniem zei

Flue Cured heb ik uit China geimporteerd via www.e-cig.com