woensdag 30 januari 2008

Marlboro ampules besteld

Zojuist heb ik bij Speelslim de Marlboro ampules besteld.
Helaas kon ik nergens de losse vloeistof vinden met deze smaak.

Daarnaast heb ik ook nog een flesje met nicotine vloeistof besteld. Dit keer de 24mg.
Hiermee ga ik nog wat verder spelen met de smaakjes.

Een aantal collega's die gisteren nog erg moesten lachen om mijn e-rookpluimen overwegen nu ook om te starten met het e-roken.

Wie weet staan we binnenkort wel in het fietsenhok volop te e-roken. Omdat het even samen roken ook wel zijn charme heeft.

Wel heb ik vandaag een beetje te vaak naar de echte sigaret gegrepen.
Ik miste de smaak van de echte Marlboro's vandaag net een stapje te veel / te vaak.

1 opmerking:

Anoniem zei

With the vape aio, you can get new fun in your vape life.If you’re looking to have a new vaping, the eleaf istick nowos kit can change it. Our hundreds of smok R-Kiss kit at cheap prices are waiting you.