maandag 28 januari 2008

Vandaag een start zonder de normale sigaret

Tja.. Gisteravond voor het slapen gaan de laatste Marlboro uit mijn pakje gerookt.

Vanochtend mijn start gemaakt met mijn sigaar.
Dat ding blijft het gewoon lekker doen. Echt ruim voldoende rook.
Daarom hoop ik echt snel een betere smaak te vinden voor mijn ampules in deze sigaar.
De smaak nu is een beetje tam en als dit niet gaat veranderen ben ik bang snel terug te vallen op een gewone sigaret.
Maar zoals al eerder geschreven heb ik er het volle vertrouwen in dat een smaakje naar mijn zin te vinden moet zijn.

Het is allemaal nog nieuw. Maar de batterij in de sigaar doet het ook prima.
Zoals het nu is kan ik bijna een hele dag vooruit op 1 batterij. Het opladen duurt wel wat langer als de 3 uur die hiervoor staat. Dus een extra setje batterijen mee bestellen is geen overbodige luxe.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik denk niet dat het je zo gaat lukken.
Koop eerst een goede startset bij bijvoorbeeld www.superdamp.nl