zondag 27 januari 2008

Heb ik het gehaald met mijn pakje Marlboro

Er zit nu (23:40) nog een sigaret in mijn pakje Marlboro.

Maar ik heb wel een beetje vals gespeeld :-)

Aan het eind van de middag nog even op verjaarsvisite geweest.
Hier had ik mijn electrische sigaret of sigaar mee naar toe moeten nemen.
Maar ja niet gedaan.
Dus er zat niets anders op dan of niet roken of even bietsen. Ben dus voor het laatste gegaan.
Waardoor de teller van de echte sigaret wel op 6 is komen te staan.

Een volgende verjaardag toch maar gewoon dat ding meenemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Had vandaag ook een verjaardag, wel de e-sig meegenomen. Eerste moment van gebruik natuurlijk alle aandacht. Maar tja als je ermee door wilt gaan moet je toch effe door dat (genante) moment heen.
Al met al, zit ik nogsteeds op 4 sigaretten. 's-Ochtends als de geest nog zwak (en zonder nicotine) is. En rond een uur of 17:00 en 22:00.... zijn mijn zwakste momenten.
Maar nogesteeds: 40 --> 4 zeer acceptabel toch?

Ik werk zelf in de verzorging, kost me toch psychologische moeite hem in zo'n situatie te gebruiken kwam ik dit weekend achter.

e-roker peter zei

Hoi jkb,

Dapper om dan met dat ding in gezelschap te gaan zitten paffen :-)
Tja.. ik zal dat toch oom moeten overwinnen.

Score van 4 t.o.v. 40 sigaretten normaal is een hele mooie score.
Als je dit een tijdje weet vol te houden kunnen die 4 er ook wel vanaf volgens mij.