zondag 27 januari 2008

Zondag

Vandaag gestart met een echte sigaret.

Er zitten nog twee sigaretten in mijn pakje Marlboro en hier wil ik gewoon de dag mee door gaan komen.
Niet de bedoeling om mijzelf te gaan pesten. Want ik denk dat mijn electrische sigaar en sigaret voldoende alternatief moeten kunnen bieden.

Zeker als ik deze twee afwisselend gebruik (2 smaken).

Onvoorstelbaar hoe ook nu met de andere vloeistof in de ampule mijn Supersmoker smookt.
Hier moeten de boys van Supersmoker toch echt eens naar gaan kijken. Als ze een langer termijn visie voor hun product voor ogen hebben.

Komende week ga ik maar eens achter Marlboro ampules aan. Hierover hoor ik erg verschillende meningen. Dus zelf ervaren is dan maar de beste optie.
Maar eens de verkoopadressen via het forum checken. Dan maar hopen dat ik bij een van die adressen in de buurt kom komende week. Want om nu een internetbestelling te plaatsen voor 1 pakje ampules is een beetje te zot.

Geen opmerkingen: