zondag 3 februari 2008

Weer een hoop mensen kennis laten maken met:

Zaterdag ben ik aan het werk geweest op Schiphol (invallen).

Mijn collega's daar laten kennis maken met het e-roken.
Hele discussies natuurlijk hierover.
Eigenlijk tussen het werk door waren er maar twee dingen die besproken werden.

Dat was:

1. is Joran straks echt het haasje.
2. is e-roken wel zo onschadelijk.

Ik had zoals ik al had gemeld in mijn supersmoker de Marlboro ampule.
Die werd als lekker ervaren door de collega's. Maar geen Marlborosmaak.
Deze ampule heeft het bijna gebracht tot 1 pakje echte Marlboro's :-)

Na het werk:
Thuisgekomen (het was al laat) even nog op de forums gekeken.
Ojee daar werden wij toch wel even op de vingers getikt over het mengen van smaakjes.
Dat wij dat maar absoluut niet moesten doen.
Helemaal eens dat je niet zomaar van alles moet mengen of zelfs puur in je sigaretje of sigaar moet proppen.
Hierbij moet je wel een beetje je verstand gebruiken.

Zelfs de ampules (samengesteld door de leverancier) die je in je e-sigaret propt is maar de vraag hoe veilig of schadelijk deze is.

Dus op dit punt staat nog heel wat onderzoek te doen.

De waarschuwing om geen smaakjes te mixen is terecht.
Maar waarschuw dan ook maar direct om nog maar te wachten met e-roken totdat er echt goede en duidelijke raporten zijn.

Of het e-roken zoveel beter is als het gewone roken weet ik ook niet.
Wel heb ik de indruk dat het MINDER slecht is. Ook met o.a. mijn amandelmixje :-)

Geen opmerkingen: