zaterdag 19 januari 2008

Thuis komen met de aanschaf

Bij thuiskomst met mijn blauwe doos Supersmoker:

Mijn vrouw vind het maar onzin en ziet absoluut niets in de alternatieve sigaret en ik krijg te horen dat gewoon stoppen toch een veel betere optie is.

Ze rookt zelf ook ruim een pakje sigaretten per dag. Maar staat dus duidelijk niet open voor alterntieven.
Dit laatste is natuurlijk best jammer.
Want mijn eerste ervaringen gaan dus gepaard met meewaardige blikken van mijn vrouw en waarschijnlijk ook door mijn kinderen.

Na het pakket uitgepakt te hebben de gebruiksaanwijzing lezen en de accu aan de oplader.
De accu gaat om 14:00 uur aan de lader. Dus het vervolg komt minimaal 12 uur later.
Maar dan is het nog midden in de nacht. Dus het wordt nog wel een paar uurtjes later.

Bij het uitpakken van het setje bedenk ik mij dat de verkoopster duidelijk niet doet aan upselling :-)

Er zitten 4 verschillende soorten vullingen bij.
Varierend van geen nicotine tot normaal.
Ik schat in dat ik wel de normaal zal gaan gebruiken. Dus hier had de verkoopster natuurlijk op in moeten spelen. Door mij een extra setje vullingen te verkopen.

Nu maar aftellen naar de eerste consumptie van mijn eerste electrische sigaret.

Geen opmerkingen: