zaterdag 19 januari 2008

Mijn overweging tot aanschaf

Op het moment rook ik ongeveer een pakje Marlboro per dag.

Door mijn werk als o.a. privechauffeur is roken eigenlijk not done.
Dus dit zou voor mij eigenlijk een prima stok achter de deur kunnen zijn om te stoppen met dat roken. Maar ik vind het gewoon lekker en de echte motivatie om te stoppen is er dus niet.
Natuurlijk weet ook ik dat het veel gezonder zou zijn om te stoppen met dat gerook.

Dus omdat die motivatie om te stoppen ontbreekt, denk ik dat het nieuwe roken wat voor mij kan zijn.

Mijn motivaties:

1. De hinderlijke tabakslucht is verleden tijd.
2. Ik hoef tijdens mijn werk niet meer in de kou te gaan staan om een sigaret te roken.
3. Ik hoef mij niet langer schuldig te voelen t.o.v. niet rokers (meeroken).
4. In mindere maten maar telt ook een beetje mee is het geld. Volgens de berekeningen zou het nieuwe roken een stuk voordeliger moeten uitvallen.

Geen opmerkingen: