zaterdag 19 januari 2008

De aanschaf

Voor de aanschaf van de electrische sigaret ben ik gaan zoeken op het internet.
Er zijn inmiddels erg veel websites waar je deze electrische sigaret kunt aanschaffen.

Maar in dit geval heb ik toch de keuze gemaakt om bij de plaatselijke sigarenboer mijn aanschaf te gaan doen.

Toch met zekere schroom ben ik naar de winkel gegaan om mij te laten informeren over de electrische sigaret (voel mij toch een soort nicotine junk).

Via het internet wist ik dat ze de electrische sigaretverkochten.
Dus ik vraag aan de vekoopster: Ik wil graag informatie over de e-sigaret.
Hierop kreeg ik het antwoord: Die verkopen wij niet, die wordt verkocht door de DA iets verderop.

Ik begreep dus al snel dat mijn vraagstelling verkeerd was.

Dus opnieuw mijn vraag gesteld door e-sigaret te vervangen voor electrische sigaret.
En ja hoor ik kreeg een folder in mijn handen gedrukt :-)
Toch maar even door aan het vragen gegaan. Want een folder had ik niet nodig. Dat had ik allemaal al gelezen op het internet.

Een blauwe doos met het opschrift Supersmoker kwam tevoorschijn.
De verkoopster kon er eigenlijk verder weinig over vertellen.

Wat ik wel belangrijk vond was dat er gezegd werdt dat de service van Supersmoker erg goed was.

Toen heb ik maar de beslissing genomen om de sigaret aan te schaffen.
Tenslotte kan ik erover blijven lezen. Maar een eigen ervaring is nog altijd de beste.

Bij het verlaten van de winkel werdt mij nog even op het hart gedrukt om de accu voor de eerste keer minmaal 12 uur te laden.

Geen opmerkingen: